NCC's app gør bestilling af asfaltarbejde nemt og effektivt
NCC's brugervenlige app CPOT (Concrete and Pavement Order Tool) forenkler processen med at bestille asfaltarbejde og reparationer på vejnettet. Den digitale service er skræddersyet til at forbedre effektiviteten og minimere administrativt besvær.
NCC's kunder kan med lethed bestille asfaltarbejde og reparationsarbejde på vejene ved hjælp af CPOT-appen. Processen er simpel: Kunden tager et billede af det pågældende område, beskriver behovet, angiver position og sender det hele ind via app’en. Kunden opnår herefter fuldt overblik over ordrerne og budgettet samt mulighed for direkte dialog med den ansvarlige hos NCC.
"Vi stræber konstant efter at forbedre effektiviteten, øge produktiviteten og imødekomme vores kunders behov. CPOT er en brugervenlig app, der gør det let for vores kunder at få udført asfaltarbejde uden unødig administration," siger Leif Esager, Sales & Market Manager i NCC Industry, Asfalt.
CPOT-appen er gratis og tilgængelig for alle NCC's kunder. Oprindeligt udviklet til kommunale kunder, der håndterer mange vejskader årligt, ser NCC nu et stort potentiale i app’en for virksomheder, private kunder og entreprenører med fokus på at forenkle og effektivisere processer.
Ringkøbing-Skjern Forsyning er en af de mange kunder, der har taget godt imod CPOT:
"CPOT har gjort vores arbejdsgange meget mere smidige, når vi skal afgive bestillinger til vores asfaltopgaver. Den giver os et forbedret overblik over alle opgaverne, og vi bruger mindre tid på administration. Det er virkelig et godt samarbejdsværktøj, der forenkler hele opgaveløsningen for os," udtaler Lars Nordestgaard Andersen fra Ringkøbing-Skjern Forsyning.